Лази ЛМ-3М. Призначенi для пiдйому на залiзобетоннi опори
трапецевидного перетину типу СВ-105 лiнiй електропередачi 10 кВ i типу СВ-95 лiнiй
електропередачi 0,4 кВ, та роботи на них. Укомплектованi самовстановлюючимися поворотними
траверсами, шо дає можливiсть компенсувати трапецевиднiсть та незначнi сколи
залiзобетонних опор.
|
Кiгтi ЛМ-2 (ТУ У 14307699.027-96) призначенi для пiдйому на дерев`янi
i дерев`янi iз залiзобетонними приставками опори лiнiй електропередач 0,4 кВ, 10 кВ, лiнiй
зв`язку i радiофiкацiї дiаметром вiд 140 до 250 мм та роботи на них. Мають змiннi шипи
з термообробленої легованої сталi.
|
Лази ЛМ-3У. Призначенi для пiдйому на залiзобетоннi опори
трапецевидного перетину типу СВ-105 лiнiй електропередачi 10 кВ i типу СВ-95 лiнiй
електропередачi 0,4 кВ, та роботи на них. Мають ступiнчасте регулювання розтвiра, що дає
змогу проводити роботи на опорах з рiзними геометричними розмiрами.
|
Лази ЛМ-3. Призначенi для пiдйому на залiзобетоннi опори
трапецевидного перетину типу СВ-105 лiнiй електропередачi 10 кВ i типу СВ-95 лiнiй
електропередачi 0,4 кВ, та роботи на них. Мають змiннi шипи з твердого сплаву.
|
(Таблиця 5.5) |
Технiчнi характеристики лазiв монтерських |
| Лази ЛМ-3 | Лази ЛМ-3М | Лази ЛМ-3У | Кiгтi ЛМ-2 |
Вага комплекту, кг | 3,7+0,4 | 3,7+0,4 | 4,0+0,4 | 3,4+0,35 |
Габаритнi розмiри,мм | 490х150х182 | 490х150х182 | 482-522х150х174-214 | 434,5х241х208,5 |
Розтвiр лазiв,мм(вiдстань мiж шипами в проекцiї на площину пiднiжки) | 170 | 170 | 155, 175, 195 | 200 |
Шипи | Змінні | Самовстановлення по профiлю опори | Самовстановлення по профiлю опори | Змiннi |
Примітка: Для виготовлення деталей лазiв використовуються легованi
сталi, що забезпечують високi показники мiцностi виробiв. Лази для залiзобетонних
опор комплектуються змiнними твердосплавними шипами, що виключають прослизування на мокрих
або покритих льодом опорах. Всi лази укомплектованi двошаровими ременями з юхти i
сирицевої шкiри. Робоче навантаження на кожний лаз до 140 кГс. Всi типи лазiв
комплектуються паспортом, кожен комплект має iндивiдуальний номер i при виготовленнi
пiдлягає щiльному контролю та обов'язковим випробуванням.
|